19.6. – 14.8. Taitotalon kesän myyntinäyttely

Ruokolahden käsityöyhdistyksen ja taideyhdistyksen jäsenet voivat tuoda tekemiään tuotteita myyntiin Taitotalolle. Osallistuminen edellyttää jommankumman yhdistyksen jäsenyyttä.

Tuotteita vastaanotetaan ja näyttely pystytetään

• to 16.6. klo 10 – 14 ja
  • pe 17.6. klo 10 – 18.
  • tuotteisiin tulee laittaa tekijän nimi (nimikirjaimet ei riitä!) ja hinta sekä yhdistyksen lyhenne TY tai KY

Tuotteista tehdään tekijäkohtainen luettelo hintoineen.

Myydyistä tuotteista yhdistykset perivät 10 % myynnistä omalle yhdistykselleen. Töiden tuominen velvoittaa varaamaan itselle näyttelyn valvontavuoron. Uutta on lauantain aukiolo.

Näyttelyyn toivotaan tekijöiltä hallittua määrää tuotteita.

Näyttelyn purku tapahtuu su 14.8. klo 18 jälkeen.

Tehdään yhdessä hyvä ja monipuolinen näyttely. Tervetuloa, pienelläkin myyntierällä on mahdollista osallistua! Ennakkotieto osallistumisesta helpottaa myyntinäyttelyn järjestelytöitä, joten toivon, että ilmoitat osallistumisestasi: tarja.molsa@pp.inet.fi tai puh. 0400584277.